poniedziałek, 26 grudnia 2011

Poświątecznie

Nie byłam tu od dawna. Powodem był brak Internetu. W XXI wielku brzmi to bardzo nierealnie, ale tak jeszcze się zdarza. Przepraszam i obiecuję nadrobić zaległości.
Mijają właśnie święta. Te, były dla mnie szczególnie ważne i niewykłe. Pierwsze w nowym domu i pierwsze, które prawdopodobnie zapamięta Amelka. A zaczęło się od małej książeczki, która wprowadziła magiczny nastrój...
Ona stała się inspiracją do wykonania świątecznych zawieszek, które udekorowały mój dom i świąteczne prezenty. Magia w czystej postaci - anioł z kolędą w kieszonce, świąteczne skrzaty w haftowanych kapciach...







Nie zabrakło też innych akcentów świątecznych...





Własnoręcznie szyte skarpety mikołajowe i serca...







Szydełkowe gwiazdki...



I znowu serca...


Dekoracje "na szybko"...

Dobrze, że za rok znowu święta, bo na wszystko nie starczyło czasu...






6 komentarzy:

  1. Witaj po przerwie:).
    Bardzo fajny pomysł z "zawieszko-wierszami".
    U mnie też w tym roku zawieszkowo, których inspiracją stał się mój maleńki synuś.
    Najciekawsze dekoracje powstają spontanicznie i na szybko.
    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:).
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia,witaj,miło Cię widziec :-)))
    Gratuluję nowego,pięknie udekorowanego domku-zawieszki świetne,a szydełkowe gwiazdeczki przecudne.Pozdrawiam Ciebie i Twoją Rodzinkę ,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło tu być:) Że pięknie to mnie wcale nie dziwi...:) Czekam na spotkanko "life":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiorka przecudnie!!!!!!!Dzięki Twoim cudeńkom mój dom też poczuł magię tych swiąt...Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystko, ale Ty masz talent, dziewczyno. Pieniek i wieszak na skarpety cudowne, bardzo podoba mi się taki styl. U nas pod choinką tez książka pani Gellner- Roztrzepana sprzątaczka.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Kasiu, chodzę sobie po Twoich starszych postach, oglądam nostalgiczne wpisy na temat Świąt, piękne to wszystko przygotowałaś, śliczne te kartki, takie retro.
    pozdrawiam i oglądam dalej:)

    OdpowiedzUsuń